ROVUS - O NÁS
Rovus historie
Počátky značky sahají až do roku 2005, kdy společnost Studio Moderna objevila marketingový potenciál v úklidovém odvětí – s čistícími prostředky. To vedlo k myšlence vyvinout novou značku – Rovus –, která si pomalu, ale jistě vydláždila cestu na trh.
První produkt, který jsme vyvinuli a představili, se stal zároveň jedním z nejúspěšnějších výrobků – byl jím vysavač Rovus Aqua Power. Tento typický DRTV produkt se setkal s výbornou odezvou mezi našimi zákazníky. Stalo se tak díky záruce, že v domovech po vysátí zanechá o 99 % čistší a svěžejší vzduch. Dalším důvodem jeho vysoké popularity bylo také to, že šlo v té době o jeden z nejvyspělejších vysavačů vybavených nejlepší vodní filtrační soustavou a HEPA filtrem. Spolu s dalším vývojem technologie byl výrobek do roku 2013 ještě dvakrát vylepšen. V tomto období se podařilo dobýt srdce mnoha zákazníků, kteří oceňují všechny výhody čistého bydlení.
Úspěch značky Rovus plně dokazuje i skutečnost, že jsme v uplynulých letech prodali vice než 7 milionů produktů. Pozitivní zpětná vazba od našich zákazníků poukázala na novou obchodní příležitost pro další rozvoj. Snažili jsme se uspokojit jejich potřeby, protože očekávali a požadovali inovativní, efektivní a jedinečné produkty, které by učinily úklid snadnější, efektivnější a snížily by jeho dobu na polovinu. V roce 2008 byl představen nový výrobek – parní čistič oblečení. Šlo o průlomový produkt, díky němuž Rovus pronikl do nové kategorie se zcela novým trendem – vertikální žehlení párou.
Potvrzením naší progresivity se stala další novinka – robotické vysavače Smart Power. Ty představovaly cenově dostupnější variantu tohoto typu vysavačů na trhu. Povědomí o značce Rovus dále rostlo během roku 2014 díky vytvoření kolekce známé jako BLUEPOWER G1. Celá řada se skládala z vysoce inovativních produktů – od multi-cyklonických, robotických a elektrických ručních vysavačů až po parní čističe a unikátní produkty na čištění oken.
Rovus dnes a v budoucnu
Rozvoj značky a rostoucí nabídku produktů nabízených na trhu zákazníci pozoruhodně dobře přijali, což povzbudilo naši další expanzi. Díky tomu můžeme hrdě oznámit, že jsme v roce 2017 uvedli více než 50 produktů z různých kategorií.
Z toho důvodu jsme na základě pozitivních reakcí a zpětných vazeb od našich zákazníků vylepšili řadu BLUEPOWER G2 a rozšířili jsme nabídku různých položek z kolekce GOLD, která slibuje produkty pro parní čištění a žehlení oděvů. Představujeme také několik inovativních produktů z našeho běžného sortimentu: od multifunkčních čistících prostředků, nástrojů pro domácí kutily až po širokou škálu produktů pro úpravu domácnosti a další.
V budoucnu se značka Rovus bude snažit nabízet více produktů z již existujících kategorií úklidu, péče o domácnost a oděvy, ale i domácího kutilství. Hodláme se ale prosadit i v dalších oblastech, jako je osobní péče a mnoho dalšího, abychom plně uspokojili potřeby našich zákazníků.
Během uplynulých let Rovus nikdy nezklamal v dosahování svých cílů a pomáhá zjednodušit naše každodenní životy. UDĚLEJTE ŽIVOT SNAZŠÍ.
2005
Vývoj značky Rovus
2006
První vyvinutý a zavedený produkt – vysavač Rovus AQUA POWER
2008
Uveden parní čistič, který na trh vnesl nový trend – vertikální žehlení párou
2014
Nová řada BLUEPOWER G1
2016
Představení bestselleru: Rozprašovací mop Rovus
2017
Představení bestselleru: Horkovzdušný ventilátor Handy Heater
2018
Představení bestselleru: Přenosný ochlazovač vzduchu
2019
Budoucnost slibuje zdravý přístup k potřebám našich zákazníků díky všestranným produktům